wtorek, 10 grudnia 2013

Wigilia w szkole.

Hej!
Dzisiejszy dzień jest bardzo pochmurny, lecz jest na tyle ciepło, żeby się roztopił śnieg. Mam nadzieje, że na Święta jednak on będzie. Pamiętam, że w tamtym roku na Święta Bożego Narodzenia nie było śniegu, ale za to na Wielkanoc był. xD
W szkole też nie było za fajnie, ponieważ pani zrobiła nam kartkówkę z j. rosyjskiego a nie byłam na nią przygotowana. Mam nadzieje, że dostanę przynajmniej trójkę.
Jedyną pozytywną myślą jest to, że zostało tylko 7 dni do szkoły :D
W następny piątek (tj. 20.12.) nasza szkoła urządza szkolną Wigilię, na którą nie idę. Kocham Święta i Wigilie, ale w domu. W szkole także wszystko jest takie uroczyste, lecz zarazem fałszywe, takie na pokaz. Nie lubię, gdy ktoś składa mi życzenia, tylko dlatego, że musi. Moim zdaniem jest to nierozsądne. Nikt nikogo do niczego nie zmusza, więc po co to? Żeby podlizać się pani? -.- 
Nie będę tutaj już Was zanudzać, więc łapcie zdjęcia.



 
 
słodziaki ♥ *.*

 
 
A Wy lubicie szkolne Wigilie?
Jak one wyglądają w Waszych szkołach?
Trzymajcie się ciepło!

6 komentarzy:

  1. Fajne inspiracje :)
    Ja nie lubię wigilii klasowych.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię chodzić na wigile szkolne. Jest tak bardzo fajna atmosfera ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta już wszędzie :)
    Pozdrawiam, Asia

    P.S. Zapraszam na moje pierwsze rozdanie: do wygrania buty Mel by Melissa i kopertówka Jane Norman: http://fashion4ever.pl/my-first-giveaway-mel-by-melissa-jane-norman-london/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam nadzieję, że na świeta będzie śnieg ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń