czwartek, 19 grudnia 2013

Przerwa świateczna.

Hej!
Ale udany miałam dzisiaj dzień. Rano prosiłam mamę, aby mi pozwoliła nie iść do szkoły, ale teraz bym żałowała. Wszystkie lekcje przebiegały spokojnie (dostałam 5 z ruska!! :D) aż do 5 lekcji. Przygotowaliśmy dla pani wychowawczyni pewną miłą niespodziankę...
Opowiem Wam to. ponieważ dla mnie było to bardzo śmieszne, a reakcja mojej wychowawczyni bezcenna. Właśnie przeglądam sobie zdjęcia i filmiki, i nadal mnie one śmieszą.
A więc na polskim pani mówiła nam jak należy się zachowywać na jutrzejszej Wigilii szkolnej, aż tu nagle usłyszeliśmy jak ktoś dzwoni dzwonkiem i do klasy wchodzą moje koleżanki- jedna w stroju św. Mikołaja, druga- przebrana za renifera.  Pani tak się patrzy na nie zdezorientowana a one biorą krzesło siadają na środku klasy i ''św. Mikołaj'' zaczyna czytać list. W liście było że chociaż nasza klasa nie zawsze jest grzeczna robi kebaby i gada na lekcjach to naszej pani wychowawczyni tym bardziej należy się prezent. Ale najfajniejszy był dopisek. Brzmiał on tak : Ps. Lofciamy twoje słit focie na fejsbuku, czy nam się wydaje, czy trochę schudłeś ? ?''  xD  Jako prezent daliśmy pani najnowszą książkę Danuty Stenki ''Flirtując z życiem''. Później zrobiliśmy sobie jeszcze zdjęcie przy choince i gadaliśmy sobie z panią. Ahhhh... no kocham ten dzień. Był taki... świąteczny.
A oto ta książka:

 

 

 
 
Właśnie zaczęła się przerwa świąteczna!!!!!
 
 
 
A Wam jak minął dzisiaj dzień?
Miłego wieczoru!

4 komentarze:

  1. fajny post
    saniaizwierzaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 tgodznie wolnego czego moza pragnąć wiecej <3


    zapraszam tez do mnie <3
    http://wioletta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hello anyone, I was just checkin out this blog and I really admire the basis of the article, and have nothing to do, so if anyone would like to to have an interesting conversation about it, please contact me on AIM, my name is rick smith
    Escape Shiking Game

    OdpowiedzUsuń