piątek, 13 grudnia 2013

Problemy techniczne i piątek trzynastego!

 

Hej!
Chciałam dzisiaj dodać tutaj post o prezentach na święta, lecz nie mogłam opublikować. :((  Nie wiem dlaczego. Po odświeżeniu strony mój post nie zapisał mi się w kopiach roboczych i muszę pisać wszystko od początku, więc taki post dodam w najbliższym czasie. Dość długo wyszukiwałam odpowiednie zdjęcia i myślałam nad pomysłami, więc teraz nie będę znowu siedzieć 3 godzin i postanowiłam napisać zwykły post o moim dniu.

Dzisiaj jest piątek trzynastego. Nie żebym wierzyła w takie przesądy, ale wole dmuchać na zimne. xD Więc dzisiejszy dzień zaliczam do udanych, chociaż teraz jestem bardzo smutna z powodu mojej zmarnowanej pracy, ale cóż trzeba żyć dalej. Zaraz pójdę się napić cappuccino i od razu zapomnę o wszystkim. Podczas, gdy dzisiaj jest pechowy dzień- ja dostałam 5- z dyktanda, z polskiego i myślę, że kartkówkę z chemii nawet dobrze napisałam.

 
 
Ask
O takk ! ♥
Tumblr_mxhouyteyz1stgt9xo1_500


Cytacik:
Za bardzo wrażliwa , za mało twarda , dziecinnie naiwna i głupio uparta.



A Wam przydarzyło się cos dzisiaj pechowego?
Wierzycie w horoskopy, wróżki i takie inne?

4 komentarze:

  1. Także miałam problem z tym :(

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten piątek wcale nie był dla mnie inny niż wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń