poniedziałek, 2 grudnia 2013

Chce juz święta !!!



Hej!
Dzisiaj na dworze jest nawet ładnie, tylko gdzie jest śnieg? Według mnie to powinno być teraz śniegu po pas.. *.* Nasze klasy w szkole też już zaczynamy ozdabiać choinkami, bombkami, światełkami i różnymi dodatkami.
Teraz pisze z Martą i Sandrą, pije cappuccino i obżeram się czekoladą. Mam nadzieje, że uda mi się schudnąć to wszystko do wakacji a tu dojdzie jeszcze Wigilia z mnóstwem dań. Ale musimy być dobrej myśli :D.
Muszę iść zaraz odrabiać lekcje.. Czy ja zawsze musze zostawiać odrabianie lekcji na noc ?!?!? Później siedzę do 23.00 nad książkami i odrabiam zamiast spokojnie posłuchać muzyki -.-


 No czee... ! :D
 
 
 
Święta gdzie jesteście ???
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
- Kochasz Ją ?
- Tak
- Na ile procent ?
- 99 %
- A ten 1 % ?
- Nienawidzę jej
- Ale dlaczego ?
- Za to, że kocha takiego dupka jak Ja.




A Wy co teraz robicie?
Chcecie już śnieg?
Wolcie lato czy zimę?
Miłego wieczoru życzę!

5 komentarzy:

  1. Ja już poczułam tą magiczną świąteczną gorączkę!



    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chcę :D

    ew-ewel.blogspot.com zbieram o b s e r w a t o r ó w , odwdzięczam się ;) WYKONUJĘ Designy blogów na zamówienie , więcej przeczytasz na blogu; ) Pozdrawiam , sorry za spamik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez siedzę do 23 codziennie;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tak samo z lekcjami jak ty , lecz u mnie 24 to minimum siedzenia ;p

    OdpowiedzUsuń