piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajki !

Hej!
Wszystkiego najlepszego z okazji Mikołajek !!!!!
Jak zwykle na Mikołajki dostałam mnóstwo słodyczy (myślę, że rodzice specjalnie mi tyle kupują, żebym trochę przytyła xD ), modelinę i inne różne rzeczy.

Dzisiaj będzie bardzo krótki post, ponieważ przed chwilą wyłączyli mi prąd i zaraz wyłączy mi się komputer ://
Cały dzień chodzę ospała, ponieważ wcale się nie wyspałam. Jeszcze na dodatek tak strasznie wieje, ze aż nie chce się mi nigdzie ruszyć. I pada śnieg. Chociaż dla mnie to dobra wiadomość. :D 







A Wy co dostaliście na Mikołajki?
U Was też tak wieje?
Pamiętajcie włączyć dzisiaj Polsat o godzinie 18.45 (Mikołajkowy Blog Reklamowy)!!!
Trzymajcie się ciepło.

2 komentarze:

  1. u mnie wieje okropnie :( :o

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas jest okropnie nic nie widac, b sniezyca normanie, wiatr miata sniegiem na wszystkie strony. Ja w szkole dostalam zel pod prysznic i dezodorant, a w domu spodnie czarne.

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń