wtorek, 17 grudnia 2013

Gadżet ''Obserwatorzy''

Hej!
Dzisiaj jest już wtorek! Jeszcze tylko 2 dni chodzenia do szkoły, jestem bardzo szczęśliwa. Niestety jutro mam sprawdzian z geografii i karkówkę z biologii. Jak ja nie lubię tego drugiego przedmiotu!! Dla mnie siedzenie na lekcji to już za dużo, a co dopiero uczenie się tego w domu. Teraz przerabiamy temat o tkankach zwierzęcych. Jest to dla mnie obrzydliwe i nie mogę patrzeć na obrazki załączone do tematu. I pomyśleć, że później będzie o krwi, pająkach i innych owadach. Będę musiała jakoś to przeżyć.. Jakoś...
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄

Mogliście już dzisiaj zauważyć, że zniknął taki gadżet jak ''Obserwatorzy''. Miejmy nadzieję, że to jakaś chwilowa awaria. Dla mnie nie jest to jakaś katastrofa, ponieważ miałam tylko 5 obserwatorów. Postanowiłam to napisać,  ponieważ mógł ktoś jeszcze tego nie zauważyć.
Podam wam link do bloga dziewczyny, która pomoże Wam zaradzić w ''odzyskaniu'' przycisku ''Obserwuj''.
KLIKNIJ TUTAJ

2 komentarze: