poniedziałek, 16 grudnia 2013

Pomysły na prezenty.

Hej!

❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
 
Z racji tego, że już niedługo święta, postanowiłam napisać post o pomysłach na prezenty. Pewnie wiele osób zastanawia się co kupić swojej mamie, tacie, rodzeństwu, dziewczynie, chłopakowi. Napisze Wam tutaj moje propozycje.

Dla mamy


Biżuteria:
    

Kosmetyki:



Książka:




Dla taty
Zegarek:



Perfumy:



Dla rodzeństwa
Zabawki:



Słodycze:



Dla dziewczyny
Perfumy:


Książka:



Płyta:



Dla chłopaka
Perfumy:


Bilet na mecz



......................................................................................................................
A Wy napisaliście już list do św. Mikołaja?
Ja tak:
Drogi Mikołaju!
W tym roku pod choinkę poproszę Jego uśmiech, Jego włosy, Jego zapach.. W ogóle najlepiej zapakuj mi Go w wielkie tekturowe pudło i mi wyślij.



Macie już prezenty dla swoich bliskich?
Pomogłam choć trochę?
Chcecie więcej takich postów-porad?


2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie pomysły. Czy perfumy ''Dla dziewczyny'' są Seleny Gomez ?

    OdpowiedzUsuń