środa, 9 lipca 2014

Wakacje

Hej!
Troszkę mnie tu nie było, ale miałam małe kłopoty z Internetem. Na szczęście jest już wszystko w porządku. 
Pierwszy tydzień wakacji już za nami. Odpoczywam, leniuchuję i ogólnie nic nie robię. Czasami przejadę się gdzieś z moją przyjaciółką Sandrą na wycieczkę rowerową (zdjęcia z naszych wycieczek niżej) lub po prostu pójdę na spacer.
Korzystając z wolnego czasu czytam książki i oglądam filmy. Zaczęłam robić także listę ''Przed śmiercią'' (będzie o tym osobny post).
Kilka dni temu, dokładnie 4 lipca, miałam urodziny. Nic się wielkiego nie zmieniło, oprócz zmienienia jednej cyferki z 13 na 14. :) Tak, teraz oficjalnie mam 14 lat.
Ostatnio zrobiło się bardzo gorąco, temperatura przekracza nawet 40°C. 
Nie rozpisując się dłużej dodaję obiecane zdjęcia z wycieczki rowerowej z moją przyjaciółką.
Uwaga! Zdjęcia nie są mojego autorstwa, robiła je Sandra: Klik blog  ♥


nasze serduszko z rąk ♥


A Wy co robicie w wolnym czasie?
Pozdrawiam, Ania! ♥

37 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :)
    Ja staram się coś zarobić przez wakacje, ale jak tylko coś dostanę to od razu wydaję :P
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo! Chociaż ostatnio postanowiłam, że nie będę wydawać pieniędzy na byle co i na razie mi to wychodzi :)

      Usuń
  2. w wolnym czasie przede wszystkim sport :)
    zapraszam na nowy post creativebys.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia <3
    U mnie nowy post - http://polakate.blogspot.com/2014/07/co-u-mnie-nowego.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Te z cieniami wymagały pewnie sporo pracy

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia ;)
    Nowy post koniecznie obejrzyj http://holidayschill.blogspot.com/ ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam cześć i czołem!
    Stwierdziłam ze sporym zdumieniem, że niezidentyfikowany osobnik (teraz już nie ^^) dodał mi komentarz! Dlaczego? To zupełnie nielogiczne... Tak więc wchodzę do Twojego blogowego kątka, chcąc wybadać kim jest ów (jednorazowy, albo nie) komentator :D I takie zaskoczenia! Ostatnio rzadko wpadam na blogi osób w moim wieku! Ale wiadomo - nie wiek się liczy ^^
    Masz superaśny nagłówek! :D
    Twoja przyjaciółka ma talent fotograficzny! Naprawdę zdjęcia są świetne! Zwłaszcza to z ogromnymi dłońmi - co prawda lekko przerażające, jakbyście miały za chwilę zaatakować obserwatora, ale śmieszne. Ja nie potrafię robić dobrych zdjęć dlatego zawsze dziwię się jak można tworzyć takie cuda 0.o I słońce też korzystnie wypadło, choć ostatnimi czasy strzelam do niego (jak to się mówi) focha, a co! Spaliło mnie na raka, a to miłe nie jest, tym bardziej, że zaatakowało z zaskoczenia, bo przecież rzadko zdarzy mi się opalić :D Ale co będę o sobie pisać! Wydaje mi się, że Twój blog jest fajny, ale jeszcze nie wiem. Po jednym poście niczego nie można być pewnym... Puki co będę wpadać :D

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! Napisałam "fajny" (to słowo śmietnik!)... hm... ciekawy - to lepsze słowo :D

      Usuń
    2. Dziękuje Ci bardzo za te miłe słowa! Mi też ciężko się opalić. :(
      Również pozdrawiam! ♥

      Usuń
  7. Fajne zdjęcia^^


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę uwierzyć, że minęło już tyle tych wakacji, trzeba korzystać póki można. Świetne zdjęcia i ogólnie bardzo fajnie prowadzony blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dość szybko lecą te wakacje.
      Dziękuje :)

      Usuń
  9. Siemanko!
    Jestem tu pierwszy raz i muszę napisać, że na początku zauroczył mnie nagłówek, który jest po prostu przepiękny! Naprawdę przykuwa uwagę.
    Spóźnione wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń i wszystkiego, co pragniesz! Rzeczywiście, w pewnym wieku człowiek zauważa, że po urodzinach tak naprawdę zmienia się tylko jedna cyferka, a reszta pozostaje taka sama... Chociaż też zależy kiedy, prawda? 18 to jednak coś:D Poza tym, urodziny to wyjątkowy i piękny dzień, na który mimo wszystko się czeka:)
    Ech, u mnie też ostatnio było strasznie upalnie, to aż męczące. Nie przepadam za takimi upałami...
    Twoja przyjaciółka robi naprawdę dobre zdjęcia! Są świetne, jestem pod wrażeniem. To z Waszymi cieniami jest po prostu boskie (to pierwsze mam na myśli):D
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że podoba Ci się mój nagłówek! Muszę powiedzieć, ze na początku nie byłam do niego przekonana.
      Dziękuje za życzenia ♥ Tak, jednak gdy będę mieć 18 to troszkę więcej się zmieni. :)
      U mnie ostatnio jest chłodnio i cieszę się z tego powodu, ponieważ tak jak ty, także nie lubię upałów.
      Również pozdrawiam! ♥

      Usuń
  10. Świetne zdjęcia! Bardzo fajny blog, więc dołączam do obserwatorów i na pewno będę zaglądać tutaj częściej :))

    erii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ŁAŁ ! Świetne zdjęcia. Jako że sama lubie robić zdjęcia podziwiam :) wpadni do mnie i zapraszam do głosowania u mnie na blogu :) http://worldincity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha ja lubie czytać ksiazki ^^ + ja tez obserwuje c;
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia.
    Dla mnie wakacje, to przede wszystkim godziny, które spędzam przy książkach... ewentualnie jeżdżę wszędzie, gdzie się tylko da, rowerem. :)
    Życzę Ci miłych, wakacyjnych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja rysuje, gotuje, skacze na skakance i robię zdjęcia :)



    Obserwuję ;)
    renia-zarowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. No to spóźnione wszystkiego najlepszego ;D
    U mnie wolny czas to tylko rower <3
    Obserwuje i zapraszam do siebie dopiero zaczynam tzn. dosłownie 3 min temu xdd
    http://sok-marchewkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post dzięki za obserwacje ^^
    http://close-to-each-other.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bez mojej zgody, przepiękny film <3 Obserwacja za obserwację? Jeśli tak, zacznij proszę :* http://luvmymalikxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń