niedziela, 29 grudnia 2013

Koniec roku tuż, tuż.

Hej!
Już niedługo koniec roku! Z racji tego sporo osób podsumowuje kolejny i pisze postanowienia na kolejny.
Nie wiem jak podsumować 2013 r. Jedyną ważną rzeczą, jaka się wydarzyła to założenie bloga.
Rok 2013 uważam za pechowy.

Moje postanowienia na 2014 r.:
1. Nie mieć żadnych postanowień.

Nie mam żadnych postanowień, ponieważ nigdy nie udaje mi się ich spełnić. Zawsze co roku mówię sobie ''Zacznę się uczyć systematycznie'' i jakoś nic mi z tego nie wychodzi. Niestety :<

Ale w 2014r. zaczynam nowe życie! :D



 
 
 
 
A Wy jakie macie postanowienia na 2014 r.?
Miłej niedzieli!

8 komentarzy:

  1. Też nigdy nie udaje mi się zrealizować moich postanowień :C.

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w nowym roku, spełnienia marzeń oraz realizacji planów w 2014 roku ;)
    Co powiesz na noworoczny prezent? Czyli wzajemną obserwację? W końcu nowy rok przed nami.
    Daj znać, a ja na pewno się odwdzięczę ;) www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ! :D Bardzo fajny wygląd :3

    Obserwujemy wzajemnie ? Zaobserwuj ,a ja na 100 % się odwdzięczę :)

    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez nie stawiam sobie zadnych postanowien :D
    zapraszam do mnie na linkowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie 2013 był rokiem zmian. Też póki co nie mam żadnych większych postanowień, ale chyba nad jakimiś pomyślę, żeby poczuć się bardziej wyjątkowo :). Całuję mocno.

    OdpowiedzUsuń