wtorek, 28 stycznia 2014

Buty

Cześć!
Na początku chciałabym Wam powiedzieć, że jest mi bardzo smutno że nie komentujecie moich postów. :<
............................................
Ok, a teraz przejdźmy do rzeczy. Chcę Wam pokazać buty, które mi się podobają i te, które są bardzo popularne.

1. Creepersy

Bardzo mi się podobają, tylko są troszkę drogie.

2. Air Max


Dużo osób je posiada, lecz mi się nie podobają.

3. Vansy 



4. Glany



5. Air Force



Bardzo ładne. Ogólnie uwielbiam buty za kostkę, bardzo dobrze się w nich chodzi i fajnie wyglądają.

6. Lity

Chyba jak każda dziewczyna uwielbiam buty na obcasie. Pomyślę nad zakupem tych butów za kilka lat :)


To chyba wszystko :D 
Co o nich myślicie? 
A jakie Wam się buty podobają? 

4 komentarze:

  1. Głupi post, jakaś małolata, w dodatku pisząca bez sensu dodająca zdjęcia glanów obok vansów i air maxów xdddd haha, brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyrażenie swojej opinii, lecz mogłeś/mogłaś napisać zamiast ''Głupi post'' to np. ''Nie podoba mi się ten post''. Jeśli chodzi o stwierdzenie ''małolata''. Ok, przyznaję nie jestem pełnoletnia, mam 13 lat, ale jest dużo niepełnoletnich blogerek. W czym Ci przeszkadza mój wiek? Te buty nie są w jednym stylu. Napisałam przecież: ''Chcę Wam pokazać buty, które mi się podobają i te, które są bardzo popularne.''
      Mimo wszystko dziękuje za wyrażenie swojej opinii.
      Pozdrawiam Ania!

      Usuń