piątek, 31 stycznia 2014

Ferie!

Hej!
Nadszedł czas na ferie. Uważam, że na nie zasłużyłam. Nie mam jeszcze konkretnych planów, lecz te ferie będą dla mnie raczej pracowite. Postanowiłam wreszcie ogarnąć wszystko co mam do zrobienia i przestać odkładać wszystko na ostatnią chwilę. Chociaż dzisiaj zaczęły się ferie, jestem w nie najlepszym humorze. Pewnie dlatego, że się nie wysypiam. Będę musiała to nadrobić. Postaram się także pisać więcej postów.
Chociaż ferie się jeszcze nie zaczęły to czuję, że miną bardzo szybko.


Ostatnio oszalałam na punkcie wieży Eiffla. *.*









A Wy macie już ferie?
Jak spędzacie swój wolny czas?

6 komentarzy:

  1. Oj tak , ferie mijają zbyt szybko : D . Fajne obrazki : ) . Pozdrawiam !
    + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o wzajemną obserwację, ja już. Twoja kolej :)
    become-need-you-here.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń