piątek, 10 stycznia 2014

1000 wyświetleń bloga!

Hej!
Nie pisałam na blogu dłużej niż zwykle, za co Was przepraszam. Niestety zbliża się koniec półrocza i mam teraz więcej nauki. :D Najgorszy będzie przyszły tydzień, codziennie mam sprawdziany i kartkówki.
Dzisiejszy dzień byłby fajny, gdyby nie religia. Może niektórzy się zdziwicie, ale nasza pani od religii jest ...jakby to powiedzieć....no, nie umie zapanować nad klasą. xD I zawsze przez zachowanie kilku moich kolegów obrywa cała klasa. Zawsze ponad 10 min. siedzimy bezczynnie na lekcji, a później musimy zostawać na przerwie, dlatego że pani nie wyrobiła się z tematem. A nauczyciel nie ma prawa przetrzymywać uczniów na przerwie... Prawda?  Ostatnio bardzoo mnie ta pani denerwuje. -.-
Ok, ale dość użalania się...

Teraz chcę Wam bardzo podziękować za 1000 wejść na bloga!! Dziękuje!  :*







Cytat:
I był jej indywidualnym szczęściem, silnym narkotykiem, od którego była uzależniona już na wieki.



A Wy nie lubicie jakiś nauczycieli?
Miłego piątku!

4 komentarze:

  1. gratuluję i życzę dalszych sukcesów ;)

    my-retro-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Co powiesz na wspólna obserwację? Ja już obserwuje :)
    http://photos-life-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń