piątek, 29 listopada 2013

Opisy i cytaty.

Hej!
Dzisiaj już piątek! Jak ten tydzień szybko zleciał. Jestem zaskoczona, bo niedawno ledwo co mogłam wstać w poniedziałek a tu już piątek, ale oczywiście bardzo się cieszę.
......................................................................
Bardzo lubię czytać jakieś opowiadania, opisy czy cytaty i dlatego teraz dodam Wam tu ciekawe cytaty lub opisy na które napotkałam się ostatnio.


 Nie boję się powiedzieć Ci, że Cię kocham. Boję się twojej reakcji na te słowa i odpowiedzi.

 Mężczyzna powinien wiedzieć, kiedy zamknąć kobiecie usta pocałunkiem.

Oczy widzą, uszy słyszą, a serce i tak swoje wie...

Na zewnątrz mogę wydawać się szczęśliwą osobą, ale nikt nie wie, co naprawdę ukrywa się w środku.

 Wielu ludzi powie Ci, że nie dasz rady, a Ty po prostu odwróć się i powiedz: "No to patrz!"

I, że Cię nie opuszczę aż do śmierci.

Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartkę i zacząć wszystko na nowo.

Czasami brakuje nam słów, chociaż tak wiele chciałoby się powiedzieć.

Ja zakochana w Tobie, Ty w niej, ona w sobie.

Miłość piękna jest tylko wtedy, gdy pochodzi od obu stron.

Może w porę się zorientujesz, co naprawdę czuję.

Człowiek też może się stać nałogiem.

Lubię być Twoja!

Ocierasz moje łzy nie mając pojęcia, że to Ty jesteś ich powodem.

To smutne, gdy osoba, która dała Ci najpiękniejsze wspomnienia, sama się nim stała.

Kocham Cię nad życie i mogę Ci to mówić co dzień. Na żywo, na płycie i przy ołtarzu pod Bogiem.

Co dzień widzę Twoje oczy i dotykam Twoich włosów, a jedyne, co chcę słyszeć to barwę Twojego głosu..

Ten ścisk w gardle, gdy leci piosenka która ciągnie ze sobą tyle wspomnień.

Spójrz w jej zapłakane oczy, przytul i nie pozwól więcej cierpieć.

Wczoraj to historia, jutro tajemnica, dzisiaj to dar...

 
 
Tak, wiem trochę ich jest, ale cóż ja mogę poradzić jak one wszystkie mi się bardzo podobają ?! Ja mogłabym wymieniać tak w nieskończoność.
Ciekawe czy znajdzie tu się taki zapaleniec czytania opisów jak ja i to wszystko przeczyta ?
 
 
A jakie są Wasze ulubione cytaty?
Mocie jakieś motta życiowe ?
Miłego wieczoru życzę!

1 komentarz: