wtorek, 5 listopada 2013

Ciężki tydzień...

Hej.
Tak jak wskazuje na to tytuł post, mam bardzo ciężki tydzień. Wiem, że dzisiaj jest dopiero wtorek, ale ja już mam wszystkiego dość...  Mój kalendarz jest cały zapełniony! Wczoraj miałam kartkówkę z matematyki, dzisiaj prace klasową z polskiego, jutro kartkówka z historii później z angielskiego, geografii, WOS-u,  i chemii ! Nie wiem jak przetrwam ten tydzień. Chciałabym chociaż tak na jeden tydzień uciec tak daleko, niczym się nie przejmować, po prostu nie istnieć... Nie będę Was tutaj więcej zamęczać :D Chciałam dodać zdjęcie jakiejś ozdoby z modeliny, ale oczywiście nie mogę znaleźć mojego kabla USB. ://   Ale jutro idę ze szkoły razem z moimi przyjaciółkami ze szkoły do domu, więc one na pewno poprawią mi humor po tym męczącym dniu.  ;)
Pewnie nikt tego nie przeczyta, ale może znajdzie się choć jedna osóbka. Kto przeczyta nich zostawi komentarz :D

3 komentarze:

  1. Fajny i ciekawy post :)
    tak jutro idziemy razem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ! ♥
    No i jeszcze Marta :D Musimy nakręcić znowu filmik. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ciężki tydzień, dużo sprawdzianów :c

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń