czwartek, 21 listopada 2013

Ból zęba...

Hej!
Dzisiaj rano obudziłam się z bólem zęba. Myślałam, że zaraz mi przejdzie ale okazało się, że ząb mi się rusza. Cały dzień chodziłam z ręką przyciśniętą do zęba, dlatego że mam zimne ręce. xD  Teraz wzięłam tabletki przeciwbólowe i ząb boli mniej. Wszyscy każą mi iść do dentysty a ja się po prostu boję!! Wole sama wyrwać sobie ten ząb. Na domiar złego miałam test z rosyjskiego (niestety szafka się otworzyła :(( ), który był dość trudny. Ale pani na polskim kazała nam pisać opowiadanie przygodowe, więc na trochę zapomniałam o bólu. Wybrałam opowiadanie, które kończy się słowami : ,, ... i dlatego nasza przyjaźń zakończyła się.'' Lubię pisać takie opowiadania.
Po szkole poszłam razem z Sandrą to biblioteki publicznej. Fajnie się tam bawiłam. Wypożyczyłam aż 20 książek!! Dzisiaj wywiadówka!
Jutro już piątek. I kartkówka z chemii i matematyki :/ Idę się uczyć.

 
 
*.*
 
 
 
 
Cytat na dziś: ''I chce Cię mieć na dzień dobry i na dobranoc.''
''Kiedy spojrzysz w moje oczy zobaczysz ból, mimo że na ustach mam uśmiech.''
 
Dziękuje za przeczytanie!
Miłego wieczoru!


3 komentarze:

  1. Ja też się boję chodzić do dentysty. Mi na szczęście zęby dawno już wypadły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również boję się chodzić do dentysty :)

    Obserwujemy ? Jeśli tak to napisz u mnie :*
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O zęby trzeba dbać. A jak się regularnie chodzi to dentysty to mniej stresu i co najważniejsze bólu :)

    OdpowiedzUsuń