wtorek, 15 kwietnia 2014

TAG: Too Much Information

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was tag, dzięki którym dowiecie się o mnie trochę więcej. Bez zbędnych informacji przechodzę do odpowiadania, których jest naprawdę dużo. 
✿✿
1. W co jesteś ubrana?
W chwili obecnej mam na sobie czarne leginsy i szaro-fioletową tunikę. 
2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Tak. 
3. Miałaś kiedyś okropne zerwanie? 
Nie.
4. Ile masz wzrostu? 
Dokładnie 157, jestem niska :<
5. Ile ważysz? 
Około 40 kg.
6. Jakieś tatuaże? 
Nie, ale chciałabym w przyszłości.
7. Piercings? 
Nie.
8. OTP (One true Pairing) jaka jest twoja ulubiona fikcyjna para?

Edward i Bella ze Zmierzchu. <3
9. Ulubiony serial? 
''Pierwsza Miłość'' :)
10. Ulubiony zespół? 
Paramore.

11. Tęsknisz za czymś?
Tak, za czasami gdy nie chodziłam do szkoły i nic mnie nie przejmowało.
12. Ulubiona piosenka?

Shakira - Can't Remember to Forget You ft. Rihanna
13. Ile masz lat?
Rocznikowo 14.
14. Znak zodiaku? 
Rak.
15. Cecha, której szukasz u partnera? 
Wierność, zaufanie, czułość. 
16. Ulubiony cytat? 

"Nadzieja umiera ostatnia'' 
17. Ulubiony aktor? 
Robert Pattinson  ♥


18. Ulubiony kolor? 
Nie mam ulubionego koloru, ale lubię pastelowy róż i błękitny.
19. Głośna czy delikatna muzyka? 
Raczej delikatna, ale zależy to też od mojego humoru.
20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?
Wchodzę na Twittera lub oglądam jakiś film. 
21. Jak długo bierzesz prysznic/kąpiel? 
Kąpiel potrafię brać ponad godzinę.
22. Ile czasu potrzebujesz rano aby się zebrać? 
Około 50 minut.
23. Brałaś kiedyś udział w bójce? 
Nie.
24. Co ci się podoba w innych osobach?
Szczerość, poczucie humoru i oczy (szczególnie u chłopaków ;)).
25. Co ci się nie podoba w innych osobach?
Na pewno kłamstwa. 
26. Powód założenia bloga? 
Lubię pisać oraz chciałam gdzieś napisać moje przemyślenia i przeżycia. 
27. Lęki? 
Strasznie boję się pająków, nie lubię widoku krwi i tego jej metalicznego ''zapachu'' i boje się igieł. 
28. Ostatni powód przez który płakałaś? 
Nie przypominam sobie.
29. Ostatni raz kiedy powiedziałaś komuś, że go kochasz? 
Mojemu psu. 
30. Znaczenie nazwy twojego bloga? 
Nazwa powstała od mojego imienia. 
31. Ostatnia książka, którą przeczytałaś? 
"Umarli czasu nie liczą'' -Kim Harrison Polecam! (Pewnie pojawi się recenzja tej książki na blogu).
32. Książka, którą aktualnie czytasz?
 ''Igrzyska śmierci w pierścieniu ognia''.
33. Ostatnio oglądany serial? 
''Świat według Kiepskich'' :)
34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Mój brat.
35. Ostatnia osoba, do której napisałaś smsa? 
Do mojej przyjaciółki. 
36. Ulubione jedzenie?
Pizza. 
37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Włochy i Francja *.*
38. Miejsce, w którym ostatnio byłaś? 
Mój pokój. 
39. Masz kogoś 'na oku'?
Tak ♥
40. Ostatni raz kiedy kogoś pocałowałeś? 
Dawnoo temu.
41. Kiedy ostatni raz byłaś obrażona? 
Niedawno.
42. Ulubione słodycze? 
Góralki. 
43. Grasz na jakimś instrumencie? 
Niestety nie. Chciałabym się nauczyć grać na basie. 
44. Ulubiony rodzaj biżuterii?
Bransoletki.
45. Ostatni sport jaki uprawiałaś? 
Grałam w 'zbijaka'.
46. Ostatnia śpiewana piosenka? 
Margaret ''Wasted''
47. Ulubiony tekst na podryw?
Nie mam.
48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Nie
49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z moim bratem.
50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Odpowiadajcie wszyscy.




To już wszystko na dzisiaj. 
Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tymi odpowiedziami.
Do następnego posta!
Buziaki :*

2 komentarze:

  1. Też mam w planach przeczytać wszystkie części Igrzysk Śmierci..:) Film jest genialny...:)
    Zapraszam..http://afreenwordja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń